lördag 23 maj 2009

Vattenfall - Skåne veckor

Jag har hela tiden tänkt att jag kommer ha bilder att lägga upp i flera veckor, men nu efter.. vad blir det.. 1 vecka som jag har lagt upp Skåne bilder och detta är de sista om jag inte hittar några undangömda! Jag är förövrigt väldigt trött samtidigt så är jag lute små sur för vi var på folkracetävling och jag skulle stå i kiosken hela dagen, visst det är jätte kul att hjälpa till missförstå mig rätt, men jag skulle så gärna velat ta lite bilder när pappa körde för första (och kanske enda) gången och så. Men men, vad ska man göra? Vi fick se tävlingen från höjdar platser i allafall! :)
MEN nog om dagen mer om bilderna. Jag har en passion för att fotografera vatten, jag älskar det! Så när vi var i Skåne åkte vi till ett jätte stort vattenfall, där jag vr i 1 timma medans de andra bara var där i ca. 30 min. Ni kan tycka att jag har tagit lite bilder för att vara där i en timma men jag är faktiskt ganska självkritiskt och i bland går jag över gränsen. Men här är de bilder som jag tycker bäst om! Vi börjar med en ..(gås? anka? höna?) en fågel! :D


1 kommentar: