torsdag 14 maj 2009

Hejsan!

Det här är mitt första inlägg på min nya fotoblogg. Det är alltid lika svårt att presentera sig, jag antar att de som läser min blogg känner mig på något sätt, haha men jag kan väl göra en liten lista:

Namn: Mathilda Samuelsson men på bloggen kallar jag mig själv för Fms.

Ålder: Jag är 18 år

Bor: Jag bor med min mamma, pappa plus en lillasyster i ett hus på landet.

Intresse: Jag gillar att fota men även att sitta här vid datorn och dega.

Civilstånd: Jag har världens bästa pojkvän Tobias Warm, lycklig :) <3

Sysselsättning: Jag pluggar Barn och fritidsprogrammet.

Framtiden: Då ska jag skaffa två - tre barn, jobba med männsikor med speciella behov och vara lycklig.


Kamera: Olika, jag har en kamera, Canon, eos 50d som jag älskar! Men det händer att jag lånar skolans kamera i bland också.

Favorit objektiv: Makro, manuellt helt klart!

Nu vet ni lite mer om mig, är det något jag missat så kan ni väl skriva en kommentar ¨så tar jag upp det så fort jag kan.

Nog om detta, nu måste jag rusa men jag tittar in senare och lägger upp alla bikder jag tagit hitills, och då menar jag verkligen alla. Ha det bäst så hörs vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar