torsdag 28 maj 2009

Onsdagen den 27/5 - Friluftsdag + licenstagande .

Det känns som om jag bara vill somna nu nu nu! Men det går ju inte för jag kan inte sova.. Som ni kanske märker så skriver jag idag (torsdagen den 28/5) och berättar om gårdagen. Men mer om den: Vi hade det skit trevligt i går.. eller i allafall två timmar. Vi bowlade och hade det jätte trevligt fast sen så skulle vi äta och vi skulle göra det med klassen. Men vissa skulle ju bumbs inte äte den mat som var med utan skulle gå till Mcdonalds (stavning?!) men men, jag blev så j*vla förbannad för vi skulle sätta oss ALLA och äta men då vill Mc-gänget inte gå för långt för då hinner inte dem äta så i stället för att behöva stressa i sig maten så blev det att skicka i väg dem.. lyckat, tack för att ni försökte hjälpa klassen rätt igen.. (stor IRONI) men men, orkar inte dra upp det mer, grymt besviken i allafall.. Här kommer tre bilder som jag tog i går, jag, C-baby och I :)

1 kommentar: