tisdag 19 maj 2009

Skåne veckor :)

Här är bilder i från någon nationalpar som vi besökte på vägen, en stor bokskog med smått och gott i :) Jag är nöjd med de flesta bilder men självklart kan man alltid göra bättre! Jag ska på börja något som kommer heta: Skåne veckor! (passande eller hur?) För annars kommer det bli alldeles för mycket bilder, jag tröttnade på de första inläggen för det var bara bild efter bild, så nu kommer jag visa några varje dag tills jag visat alla bilder. Sen tänkte jag att ni läsare ska få välja 10 favoriter :) Här är i alla fall bilderna i från Nationalparken..

Svan som tvättar sig :)
Anka :)
Vatten, älskade vatten :)
Svampar på träd :)
Svan i solen :)
Stig :)
Förvirrande :)
träd som blev mörkt med hjälp av solen :)
Svan :)
Utsikt :)

Speciellt träd :)

2 kommentarer: